Tuesday 12 February 2013

DOWN =(

 Lama x update, kali ni update pasal sedih sedih, actually saya x suka update benda yang sedih sedih.. confirm mesti nangis punya.. tapi bila simpan semua ni saya yang sakit,pening kepala la,down sebab simpan semua ni sendiri.. bila mahu meluah dengan kawan, dorang pun x boleh cakap apa apa selain arah untuk "BERSABAR" and bla bla bla!

 PUTERI NUR ASHEELA HUSSIN 2 kali berturut turut mimpi benda yang sama..  mimpi tu buatkan saya down.. mimpi pasal result SPM saya teruk.. ohmannnnnnnn, x boleh la bayangkan bila mimpi tu jadi kenyataan.. CAN'T STOP CRYING! i hate this part la! kenapa time time macam ni saya kena ingat semua benda yang buat saya DOWN! kalau boleh 24hour saya mahu stay dengan you daling, tapi apa kan daya memang x dapat arrr..

tetiba pula miss si ex bha, dulu dulu kalau time time saya down dia la tempat saya meluah,menangis.. dia pun bagi advice panjang lebar.. macam mana org cakap kau jahat dengan saya, tapi sy tau dalam jahat kau banyak kebaikan kau, just dorang x nampak and x kenal kau siapa pak.. memang betul kita xda jodoh and i know it.. so sekarang layka ja yang paling the best la ganti tempat kau..

kita ni sedih sedih juga, tapi kena ingat orang lain dekat luar sana mesti mahu tengok kita happy.. so biar la sedih sendiri sendiri and nangis dalam hati janji bibir kita sentiasa terukir senyuman.. 1 senyuman tu sedekah weii.. hihihi
lepas ni saya kena hadapi semua ni dengan  tenang,kuat and sabar, ada betulnya juga kawan twitter saya ni, siap bg advice "Tak payah fikir la. Tak berubah nye result kalafikir macam mane pon. Hehehehe. Just relax and wait for it."
thankyou M.Firdaus i akan ingat tu bila kepala i yang degil ni dok fikir pasal result SPM lagi.. hihihih

then, airmata pun sudah kering, apalagi tidur la jawabnya.. memang rasa mengantuk bila sudah nangis bagai ni.. LOL              #salamsemua muah