Monday 12 November 2012

Feeling ??

hari ni baru terasa mau update.. so i mulakn dengan
                        ASSALAMUALAIKUM... :)
memang ka, setiap hubungan yg rapat tu akan tukar menjadi 1 perasaan?? i mean like 1 org perempuan and 1 org lelaki, first kawan yg tersangat la rapat then bila dah rapat sangat ada pula timbul 1 perasaan yg lebih dari kawan... actually ni kes wujud dalam diri aku.. erggg, serious i benci ni keadaan 2 kali sudah jadi mcm ni.. dulu syahfik, tapi tu kes lama kn tak mau cer hal tu lagi, BORINGG! :) and the second time ni pula boleh pula tersangkut dengan keadaan di mana aku rapat dengan c paci.. paci?? paci tu dia la, dia?? dia tu siapa?? hahah, bnyak pula tnya, paci and dia tu si dia la yg kawan b'tukar kpd 1 feeling yg sot.. hahahhah.. tapi kali ni sangat beza dengan yg first tu, yg first tu bila dia  lamar and cpl baru la ada feeling2 tapi kali ni bila dengan c paci, erggggg, serious malu gilakkkk bila aku pula yg tetiba ada feel dengan dia.. try bayang kn bila perempuan yg ada feel dengan lelaki, OH MAN!! tidak ka pelik tu.. :( and ada 1 benda yg bodoh juga aku buat, ada la hari tu aku ni gatal mulut p bg tau dia... actually malu tu x la banyak mana pun just first bg tau tu ja ada malu malu sikit bila dia pun sudah tau terus automatic malu tu hilang.. hahahha, (MAGIC) memang niat mau bg tau juga, sebab bila simpan sendiri mcm sakit sendiri pula kn.. thankgod bila bg tau dia hal tu,  kami tetap jadi bestie mcm biasa, mcm dulu dulu.. tapi tipu la kalau xda feel rinduu kn.. (aiseemann jiwang la pula) hahahha, bila rindu tu datang x boleh pula mau bg tau dia kn, so bila on9 tu ja la tempat lepas kn rindu p tgk wall dia.. tapi tadi bila tgk wall dia tenampak 1 benda yg membuat kn hati ini jealous.. (amboi ayat, mcm drama2) hahahha, boleh pula nmpak d list dia tu yg gf dia tu as a "WIFE" OH MAN! terus out to my wall then on the blog.. lupa pula mau ckp, actually dia tu memang ada gf and tekena pula gf dia tu memang duduk sekampung dengan aku, rasa bodoh kn bila ada feel dengan bf org ni then org tu pula adalah jiran, hahahha.. naik gilak kepala yerrr,  tapi x la gilakk mana pun.. hahahahha :P sudah sudah sudah, malas mau cer panjang panjang, nnti lain yg aku tulis ni.. heheh...
            Diakhiri dengan SALAM.. :)