Wednesday 2 May 2012

manusia! manusia!

lama dah aku x update blog kn.. ergggggggggg.. balik ceta hari jumaat minggu lalu.. bnyak benda yg dah jadi.. aku ada rasa mcm xnak sch,rsa mcm mau pindah pun ada juga.. tapi bila dengar uncle aku kena posting p N.SEMBILAN rasa mcm xmau pindah la pula, sebab dia kn aku dah cukup selesa d SMKSR, aku dah selesa d class 5PD3.. mcm berat betul hati bila dengar kena pindah juga.. 1 hal nya aku dah daftar spm sini 2 hal nya leceh la mau sesuai kn dri d tempat baru.. ergggggggg,  kalau pindah mesti banyak gila mau urus itu ini la bagai la.. sangat2 leceh okay.. tapi b'doa juga la ne x jadi pindah.. AMIN.. okay stop ceta pindah! kita ceta kes yg  jadi hari jumaat tue, gara2 mulut ja semua org gaduh! aku sedar aku budak baru d SMKSR ne tapi sape yg tahan telinga kn kena cakap itu ini then sorang cakap lain sorang pula cakap lain.. mmg b'talam 10 muka ne.. !!!!! okay la aku faham bila org sini x b'kenan dengan gaya aku cara aku or whatever la kn, sebab dorang belum tau aku ne macam mna, aku ne jenis mcm mna so dorang dengan suka hati dorang ja mau cakap apa, tapi bagi aku bila mau menilai orang tue sila la nilai diri sendri.. kira bagus aku dengan gaya aku, bukan nya t'ikut2 dengan gaya org lain, buat2 gaya yg ntah apa2 semua tue.. aku b'diri dengan gaya n diri aku sendri.. so, memang sakit hati la bila org cakap pasal kita tapi dia x kenal diri kita ne mcm mna.. dok ikut suka hati dia ja mau nilai org mcm mna, kalau diri tue perfect aku tak kesah, tapi ne lagi teruk la orang cakap, kalau yg ustazah2 tue pun x la menilai org smpai mcm tue sekali.. erggggggggggggggg.. aku diam bukan b'makna aku xda hati dan perasaan okay people.. tue 1 hal, ada pula yg salah anggap smpai buat2 ceta aku kluar dengan jantan la apa la.. FYI, selama aku d johor ne belum 1 lelaki pun aku ikut tau.. weiiiii aku pun ada harga diri la, lagi tinggi harga diri aku kalau mau d'banding kn dengan kau.. selama aku jadi student baru byak yg mau hantar aku balik ruma naik motor, bawa aku jalan2,  tapi x mau sebab apa? sebab aku ada harga diri, n i love much myself.. meh sini la datang ruma tanya makcik aku, aku ne kluar rumah ka x.. erggggggg! tue la aku cakap kalau x tau ceta yg sebetul2nya jangan suka nilai org x tentu2.. org pun ada rsa malu,rasa sakit hati semua, kau tau hati kau sorang je.. sampai bila nak maju.. :D  aku ne pun x la sesempurna mna pun, tapi aku tau diri aku mcm mna.. aku tau batas2 pergaulan aku mcm mna, bukan nya aku x tau ceta kau belakang mcm mna.. dok cakap org ja, tapi sendri kau x cakap pula kn.. mulut mmg susah la mau kawal. tapi tue ja la, selagi aku bleh tahan INSYALLAH :) kalau x, aku x kira aku budak baru x baru, :) okay la.. malas mau ceta panjang2 lagi, ne pun sda cukup panjang  :D
                                  ASSALAMUALAIKUM :*        peach yo.. HAHAHAHAHAH