Friday 6 April 2012

ceramah !

salam.. :) hari ne ada ceramah d sch, for SPM je la.. pagi2 lagi aku dah kluar kn air mata :(  ceramah dia bertajuk "JOM JAUHI ZINA" tapi penceramah dia bg ceramah sal akibat2 je, n penyakit2 selebih nya ceramah pasal parents.. tue yg buat aku nanggis, mmg hari ne trasa rinduu sgt2 dgn mamy n dady.. mcm rasa mau balik sabah je.. bnyak dia pamer kn video2.. bnyak juga la masuk otak, n ceramah hari ne pun x la membosan kn, sebab penceramah dia sgt2 funny n bila dgr ceramah dia conform enjoy la.. :) last sekalai kitorang semua kena suru tulis surat wasiat, (kira macam tue la) then, dalam surat tue tulis 3 salah yg kita buat kat belakang mak kita.. aku tulis smbil ngis2 n bayangkan muka mamy aku.. mmg sentap gila la tadi pagi, baru trasa berjauhan ne bha dgn mamy, biasa nya paling lama berjauhan pun dalam sebulan je, ne dah mau masuk 4 bulan sudah.. :'( sampai last class pun (science) rasa mcm x da mood, muka yg blur n mata nmpak sgt nggis.. urmmmmmm.. nak tau tak apa aku tulis kat dalam surat tue??

aku tulis......................
"saya mau mamy tau yg saya sgt2 syg mamy, n rindu sgt2.. :* " yg lain tue secret.. :) just mamy aku ja bleh baca.. okayy, cukup smpai sini, sedihh ne still lagi trasa.. ehheh, eyalah, semua yg dalam ceramah tadi balik je dapat jumpa parents dorang, aku?? urmmm, moga aku d pnjang kn umur untuk jumpa mamy.. hehe, n sy promise mey, sy buat yg t'baik SPM nnti.. DOA KN JE SY.. :) misss u so much mey.. :*

                   ASSALAMUALAIKUM..