Monday 19 March 2012

Heartbreaker :(

sedihh nya bila markah test cukup2 makan je,,, tue la cakap tapi x serupa bikin.. eeeeeee, mcm mau ulang ja balik tue test.. adoiiii.. :( tadi ja dapat tau markah math,science,bm and sejarah.. math dapat 47, bm bleh2 dapat 40, sedihhhhhhhh.. mcm org teda study ne bha.. :( tue la, padan dgn muka aku, baca separuh2 je.. eeeeeeee.. sejarah pula x tau dapat markah berapa, cikgu blum bg tau, dia just bg tau org yg lulus je.. yg paling bikin sedihh, nahhhh SCIENCE la, dapat 30 ja.. :( tue lagi la, setiap class science aku masuk, aku focus okay. ntah knp la time ambik test tue ada masalah.. seriously la mcm mau ulang wo balik tue test.. urmmmmmmmmmm.. tue baru 4 subject ja tau, belum lagi 5 subject.. ADOIIII, rasa takut pun ada okay, baru test blum lagi SPM btul2.. :( mcm mau nanggis ja.. kebanyakn apa yg aku baca x kluar ada juga yg kluar tapi bleh2 aku x ingat apa yg aku baca.. DAMN.. x pa la.. still ada test2 yg lain.. mestii mau lagi usaha.. ehhehe, SEMANGAT.. :)
                              ASSALAMUALAIKUM**